ثبت نام دوره های آموزشی ترم تابستان آغاز شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۳ کد : ۱۶۵۶ آرشیو خبر
تعداد بازدید:۹۲۲
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، ثبت نام دوره های آموزشی جهاددانشگاهی در ترم تابستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری فیزیکی به صورت حضوری و آنلاین شروع شد.
ثبت نام دوره های آموزشی ترم تابستان آغاز شد

دکتر افروزیان معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، با بیان اینکه ثبت نام ترم تابستان تا ۸ تیرماه ادامه دارد افزود: آموزش ‎‎ های عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی در قالب گروه ‎‎ های آموزشی زبان ‎‎ های خارجی، حسابداری و مدیریت، فنی و مهندسی، کشاورزی، کامپیوتر، پزشکی، علوم انسانی و هنر و معماری برای مقاطع سنی مختلف ارائه می شود.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد گفت؛ دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در ترم تابستان در مراکز آموزشی یزد به شکل آنلاین و غیرحضوری و برخی از دوره‌های آموزشی با ۴۰ درصد ظرفیت و به صورت حضوری با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اهمیت غنی ‎‎ سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان، اظهار کرد: علاوه بر آموزش ‎‎ های متنوع عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی، بسته ‎‎ های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان تعریف شده که در قالب آنها علاوه بر طراحی دوره‌های ‎‎ های مختلف و جذاب، سعی شده تا با زمان ‎‎ بندی مناسب کلاس ‎‎ ها، نگرانی خانواده ‎‎ ها به ویژه والدین شاغل مرتفع شود.

دکتر افروزیان کلاس ‎‎ های این بسته ‎‎ های آموزشی را شامل تجوید و روخوانی قران، چرتکه، لیوان چینی، روبیک، کامپیوتر کودکان، کارگاه انیمیشن، پرورش خلاقیت، کارگاه فن بیان و سخنوری، نقاشی کودکان، خوشنویسی با خودکار، کارکاه قصه گویی، تکنیک های شعرخوانی، کارگاه مدیریت استرس و کارگاه اعتماد به نفس و غیره عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دوره ‎‎ های آموزشی جهاددانشگاهی در مراکز آموزشی شهرستان یزد دایر می‌باشد، خاطرنشان کرد: ثبت نام در ترم تابستان از بیست و دوم خردادماه با مراجعه حضوری به مراکز یا از طریق سایت www.jdyazd.ac.ir آغاز شده است و شروع کلاس‌های زبان انگلیسی از ۸ تیر ماه و دوره‌های تخصصی از پانزدهم تیرماه خواهد بود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان بهره مندی از اساتید ممتاز و ارائه گواهی نامه ‎‎ معتبر و مورد تأیید سازمان ‎‎ های ذیربط را از ویژگی ‎‎ های دوره ‎‎ های آموزشی جهاددانشگاهی خواند و در پایان آدرس مراکز آموزشی این سازمان در استان یزد را شامل؛

* مرکز شماره سه: آزادشهر، فلکه سوم به شماره تلفن ۳۷۲۲۶۵۵۵

* مرکز شماره چهار: امامشهر، ابتدای ۵۲ متری به شماره تلفن ۳۵۲۶۱۴۵۱

*مرکز آموزش مجازی و آنلاین با شماره تلفن ۳۸۳۰۳۴۵۲ عنوان کرد.


( ۱۰ )

نظر شما :