اولین دوره آموزشی MBA ویژه مدیران صنعت فولاد برگزار می شود

۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۹ کد : ۱۶۵۸ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۶۳۶
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، دکتر افروزیان معاون آموزشی سازمان با اشاره به آغاز فعالیت آکادمی کسب و کار در استان یزد، از برگزاری اولین دوره آموزشی MBA ویژه مدیران صنعت فولاد خبر داد.
اولین دوره آموزشی MBA ویژه مدیران صنعت فولاد برگزار می شود

وی افزود: معاونت آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد جهت تمرکز بر آموزش‌های تخصص و حرفه‌ای در بخش صنعت اقدام به راه‌اندازی آکادمی کسب و کار با ماموریت رشد علمی و اجرایی مدیران صنایع با تمرکز بر سرعت نموده است و به دنبال تقویت و بارور کردن بنیه دانش نیروی انسانی در زمینه نیازهای صنعت و همچنین کمک به توسعه ظرفیت در زمینه‌های گوناگون در کشور از طریق آموزش، مشاوره، پژوهش می‌باشد. آکادمی کسب و کار در اولین گام به دنبال برگزاری دوره MBA گرایش صنعت فولاد می‌باشد.

دکتر افروزیان گفت: هدف از این دوره ارتقاء دانش و مهارت‌های تحلیلی و کاربردی مدیران و مشاوران ارشد فعال در صنعت فولاد کشور با تکیه بر اصول کاربردی می‌باشد که از طریق فراهم آوردن امکان آشنایی سریع با دانش و مهارت‌های اساسی مدیریت و مباحث جاری در مدیریت صنعت فولاد توسط اساتید برتر کشوری و خبرگان صنعت فولاد تدریس خواهد شد. دوره MBA گرایش صنعت فولاد طی دو ترم ۶ ماهه و مشتمل بر دروس عمومی و تخصصی در ۲۸۸ ساعت برگزار خواهد شد. دانش‌پذیران محترم در پایان دوره، در صورت دریافت نمره حدنصاب قبولی، موفق به اخذ گواهینامه معتبر مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری خواهند شد. متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت آموزش سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد به آدرس www.yze.jde.ir و یا با شماره تلفن ۳۱۶۲۲۰۱۷ - (۰۳۵) تماس حاصل فرمایند.


( ۱ )

نظر شما :