/به همت معاونت آموزش جهاددانشگاهی یزد /

دوره آموزشی اپراتوری و ایمنی جرثقیل برگزار شد

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۸ کد : ۱۶۷۲ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۴۰۱
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد: دوره آموزشی اپراتوری و ایمنی جرثقیلبه مدت شش ساعت برای ۲۰ نفر از تکنسین ها و اپراتورهای تجهیزات سنگین شرکت فنی مهندسی شاخص صنعت کویر اردکان برگزار شد و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه گذراندن دوره اعطا گردید.
دوره آموزشی اپراتوری و ایمنی جرثقیل برگزار شد

محمد زارع سرپرست معاونت آموزشی سازمان با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی افزود: جهاددانشگاهی با اخذ مجوز برگزاری دوره های آموزشی ایمنی کار برای کارگران و کارفرمایان پیمانکار و همچنین دوره های آموزش عمومی ایمنی و بهداشت کار و شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک ویژه مسئولین ایمنی کارگاه ها از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و با بهره مندی از امکانات آموزشی و اساتید مجرب آمادگی دارد دوره های آموزشی حوزه ایمنی و بهداشت کار را برای کارکنان شرکت ها و صنایع برگزار نماید.

 

وی گفت: در حال حاضر دوره های آموزشی ایمنی کار برای کارگران، کارآموزان و کارفرمایان (پیمانکاران) و مسئولین ایمنی کارگاه ها توسط جهاددانشگاهی به صورت غیرحضوری از طریق سامانه روابط کار برگزار می شود.

زارع در پایان نیز اظهار کرد: سازمان ها و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، شرکت ها و صنایع می‌توانند همکاران و کارکنان خود را جهت گذراندن دوره های آموزشی ایمنی کار به حوزه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد معرفی کنند.


( ۱ )

نظر شما :