به همت معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد

برگزاری دوره های آموزشی ژئو شیمی اکتشافی و برنامه ریزی استخراج در معادن

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۸ کد : ۱۶۸۰ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۴۹۸
سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با اشاره به ادامه همکاری های آموزشی این سازمان با مجتمع سرب و روی مهدی آباد گفت: دوره آموزشی کاربردی ژئوشیمی اکتشافیدر سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار گردید.
برگزاری دوره های آموزشی ژئو شیمی اکتشافی  و  برنامه ریزی استخراج در معادن

محمد زارع سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با ذکر این خبر گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه آموزشی و گسترش همکاری ها با مجتمع سرب و روی مهدی آباد، دوره آموزشی کاربردی" ژئوشیمی اکتشافی" به مدت ۴ روز در محل سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار گردید و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد.

وی افزود: با توجه به صنعتی بودن استان یزد و رشد روزافزون صنایع و معادن و ضرورت ارائه آموزش های تخصصی و به توانمند سازی نیروهای شاغل در این بخش، اعم از کارگر، تکنسین، اپراتور، کارشناس و سایرین، سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد آمادگی دارد با بهره گیری از امکانات مناسب آموزشی و اساتید و متخصصین استانی و کشوری، دوره های آموزشی مورد نیاز صنایع مختلف استان را برنامه ریزی و برگزار نماید.

سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی همچنین از هماهنگی جهت برگزاری دوره آموزشی" برنامه ریزی استخراج در معادن" ویژه کارکنان مجتمع سرب و روی مهدی آباد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت ۳۰ ساعت و طی ۴ روز ویژه کارکنان محترم مجتمع سرب و روی مهدی آباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره شرکت کنندگان با برنامه ریزی تولید و نقش آن بعنوان حلقه اتصال فرایند اکتشاف و استخراج، افق های جدید برنامه ریزی اعم از کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، برنامه ریزی تولید سالیانه جهت تامین خوراک کارخانه فناوری و… آشنا خواهند شد.


( ۲ )

نظر شما :