برگزاری دوره های آموزشی برای خانواده کارکنان نیروهای مسلح (طرح خبرگان امید باقرالعلوم (ع))

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۳ کد : ۱۶۹۳ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۷۸۰
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد: جهاددانشگاهی دوره های آموزشی ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده های نیروهای مسلح را با هدف توانمندسازی تحصیلی و مهارتی آنان با ارائه تخفیف و یارانه آموزشی از طریق حکمت کارت مصرف برگزار می کند.
برگزاری دوره های آموزشی برای خانواده کارکنان نیروهای مسلح (طرح خبرگان امید باقرالعلوم (ع))

محمد زارع سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد با اعلام این خبر گفت: طرح خبرگان امید باقرالعلوم (ع) توسط انستیتو ایز ایران به عنوان نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قالب تفاهم نامه همکاری با جهاددانشگاهی در سراسر کشور ارائه می گردد.

زارع ادامه داد: به موجب تفاهم نامه ایز ایران و جهاددانشگاهی مقرر شد که دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده های نیروهای مسلح با هدف توانمندسازی تحصیلی و مهارتی آن‌ها برگزار گردد. در این طرح علاوه بر تخصیص یارانه آموزشی به فراگیران نیروهای مسلح و خانواده‌هایشان، هیچ‌گونه وجه از سوی آنها دریافت نمی‌گردد و پرداخت شهریه دوره ها نیز به صورت اقساطی خواهد بود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد به مزایا و امتیازات این طرح به شرح زیر اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند به صورت حضوری به مراکز آموزشی جهاددانشگاهی یزد مراجعه و با ارائه مشخصات حکمت کارت مصرف خود در دوره های آموزشی جهاددانشگاهی ثبت نام نمایند.

امتیازات و ویژگی های طرح باقرالعلوم:

- اختصاص یارانه آموزشی

- پرداخت اقساطی با حکم کارت مصرف

- ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف شهریه

- ارائه گواهینامه معتبر و منجر به اشتغال و...

نشانی و شماره تلفن مراکز آموزشی

مرکز آموزش شماره ۳

یزد- آزادشهر، فلکه سوم تلفن: ۳۷۲۱۵۶۱۴ و ۳۷۲۲۶۵۵۵

مرکز آموزش شماره ۴

یزد- ابتدای بلوار ۵۲ متری امامشهر تلفن: ۲-۳۵۲۶۱۴۵۱


( ۱۰ )

نظر شما :