آموزش خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک یزد توسط سازمان جهاددانشگاهی

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۵ کد : ۱۶۹۴ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۴۰۴
در جلسه ای که با حضور مدیران اتحادیه صنف خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک یزد با معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد برگزار شد زمینه های همکاری های آموزشی طرفین مطرح و بررسی شد.
آموزش خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک یزد توسط سازمان جهاددانشگاهی

جلسه بررسی و هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی و باز آموزی ویژه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک یزد با حضور مدیران اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک یزد و سرپرست معاونت آموزشی سازمان در روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه در محل سازمان جهاددانشگاهی برگزار شد.

گفتنی است اتحادیه صنف خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک یزد به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات پوشاک یزد پیشنهاد همکاری آموزشی با سازمان جهاددانشگاهی یزد را جهت برگزاری دوره های آموزشی روش های نوین دوخت و دوز با عناوین: تکنیک های جدید دوخت مانتو، شلوار، دوخت کت با روش و مدل های روز دنیا، شومیز، روکش مبل و آموزش تکنیک های جدید خشکشوئی و لباس شوئی را داده بود.

در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک یزد منعقد گردد و دوره های آموزشی و بازآموزی ویژه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک توسط سازمان جهاددانشگاهی برگزار شود.


نظر شما :