برگزاری دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار (CDA)

۰۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۷۰۵ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۵۷۴
شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با همکاری سازمان جهاددانشگاهی دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار (CDA) را با حضور و سخنرانی اساتید از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار می‌نماید.
برگزاری دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار (CDA)

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد؛ دوره آموزشی "عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار (CDA) "در تاریخ ۱۹ الی ۲۵ شهریورماه سالجاری (به مدت ۷روز) و به صورت حضوری برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار یک دوره آموزشی بین‌المللی و بر اساس رویکرد سازمان UNIDO برگزار می‌گردد.


گفتنی است سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل موارد ذیل می‌باشد؛
الگوی توسعه صنایع کوچک و متوسط، توسعه خوشه‌ای ذیل مدل توسعه صنایع کوچک و متوسط، معرفی مدل و رویکرد توسعه خوشه ای، مطالعه شناختی خوشه، تکنیکهای مصاحبه برای هدایت و انجام مطالعه شناختی، اعتمادسازی و ارتقاء سرمایه اجتماعی، شبکه سازی و همکاری و مزایای آن برای بنگاههای اقتصادی، تحلیل فضای کسب و کار در سطح صنعت، تحلیل فضای کسب و کار در سطح بنگاه، تحلیل زنجیره ارزش، تدوین چشم انداز و استراتژی توسعه خوشه، طراحی و تدوین برنامه عملیاتی خوشه، نقش عامل توسعه خوشه در فرایند توسعه، تحلیل نهادی و نقش نهادهای پشتیبان.


متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تماس ۰۹۱۳۲۵۴۸۶۸۳ آقای یادگاریان تماس حاصل نمایند.


( ۱ )

نظر شما :