انتصاب معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد

۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۴ کد : ۱۷۱۰ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۴۱۳
دکترمحمدرضا دهقانی فیروزآبادی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، طی حکمی خانم دکتر فاطمه سعادت جو را به عنوان معاون آموزشی این سازمان معرفی کرد.
انتصاب معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، دکترمحمدرضا دهقانی فیروزآبادی، رئیس جهاددانشگاهی استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از محمد زارع سرپرست معاونت آموزشی به خاطر زحماتش در طول مدت تصدی معاونت آموزشی، طی حکمی خانم دکتر فاطمه سعادت جو را به عنوان معاون آموزشی این سازمان معرفی کرد.

همچنین در این حکم ضمن تشکر از خدمات فاطمه سعادت جو در طول مدت تصدی به عنوان ریاست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، آمده است؛ انتظار می رود با استفاده از توان نیروهای مستعد و کوشای حوزه آموزش، بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی استان و با کمک و همراهی نخبگان و متخصصان، زمینه توسعه آموزش‌های جهاددانشگاهی به عنوان زیست بوم نوآوری نخبگان را در استان یزد فراهم آورید.

دکتر دهقانی فیروزآبادی در خاتمه اظهار داشت امید است با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از همیاری صمیمانه‌ی مسئولان، کارشناسان و صاحبنظران در انجام امور محوله و تحقق اهداف عالی این نهاد انقلابی موفق و مؤید باشید.


نظر شما :