آموزش زبان انگلیسی

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۶ کد : ۲۹۶ دوره های جدید
تعداد بازدید:۱۸۶۵
گسترش ارتباطات و ضرورت برقراری روابط میان ملل مختلف، اهمیت فراگیری زبانهای خارجی را بیش از پیش اجتناب ناپذیر ساخته است. از سوی دیگر، روند رو به رشد علوم مختلف و توسعه تکنولوژی و صنعت، برنامه ریزان را برآن داشته است که در تربیت افراد متخصص و کارآمد چارچوبی مدون و مشخص را به‌منظور برگزاری دوره های آموزشی زبانهای خارجی به ویژه زبان انگلیسی در نظر گیرند. از این رو برگزاری دوره زبان انگلیسی برای پاسخگویی به نیاز موجود در جامعه ضروری به نظر میرسد.
آموزش زبان انگلیسی

 

سطوح بزرگسالان؛

هدف این دوره آموزش مهارت‌های چهارگانه (شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن) زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است.
شرایط پذیرش:
این دوره آموزشی برای بزرگسالان برگزار می‌شود. لازم است داوطلبینی که از زمینه قبلی آموزش زبان انگلیسی برخوردارند، در آزمون تعیین سطح کتبی و شفاهی شرکت کرده و بر اساس نتیجه آزمون، در سطح آموزشی مورد نظر شرکت نمایند.


ساختار آموزشی:
دوره ترمیک ربان انگلیسی که شامل ۱۶ ترم ۴۰ ساعته و در مجموع در برگیرنده ۶۴۰ ساعت آموزشی است که از سطح مقدماتی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد.

نحوه ارزشیابی:
ارزشیابی فراگیران بر اساس آزمون‌های کتبی میان ترم و پایان ترم و عملکرد ترمی صورت می‌گیرد.
* میان ترم: سوالات آزمون میان ترم واژگان، دستور زبان، تلفظ، خواندن و درک مطلب و شنیدار را مورد ارزشیابی قرار می‌دهد.
* پایان ترم: آزمون مربوط به واژگان، دستور زبان، تلفظ، خواندن و درک مطلب و درک مطلب شنیداری و نوشتار می‌باشد.
* عملکرد در طول ترم: که قابل تقسیم به مواردی از قبیل آزمون شفاهی یا عملکرد گفتاری، فعالیت‌های نوشتاری در طول ترم، انجام فعالیت‌های مکمل مانند خواندن و شنیدار در طول ترم و حضور فیزیکی در کلاس می‌باشد.
با توجه به اهمیت» مکالمه» در دوره بزرگسالان ارزیابی مهارت گفتاری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ضرورت دارد با نهایت دقت و حوصله انجام شود.


شرایط قبولی:
شرط قبولی در سطوح بزرگسالان کسب ۷۵ درصد از نمره دوره است.

منابع آموزشی:

۱- مجموعه کتب آموزشی Eight انتشارات جهاددانشگاهی

۲- مجموعه کتب Top Notch

 

سطوح نوجوانان؛

یادگیری زبان انگلیسی در سنین نوجوانانی از یک سو باعث تقویت اعتماد به نفس افراد نوجوان در پیگیری امور تحصیلی و آموزشی خود شده و از سوی دیگر، یادگیری زبانهای خارجی در سنین پایین تر از پایداری و ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و حتی با لهجه نزدیدکتر به لهجه اصلی زبان مربوطه صورت میگیرد. از این رو، برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی نوجوانان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

هدف این دوره آموزش مهارتهای گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خواندن زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا سطح متوسط است.

شرایط پذیرش:

این دوره برای گروه سنی نوجوانان ارائه میشود. لازم است فراگیران در صورت داشتن زمینه قبلی آموزشی، در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و از سطح مورد نیاز به ادامه آموزش بپردازند. فراگیران بعد از گذراندن موفقیت آخرین سطح دوره و بر اساس نتیجه آزمون جامع تعیین سطح کتبی و شفاهی پایان دوره، وارد یکی از سطوح دوره آموزشی بزرگسالان میشوند.

ساختار آموزشی:

طول دوره شامل ۲۸۰ ساعت آموزشی است که طی ۷ ترم ۱۰ هفته ای برگزار می گردد.

شرایط قبولی:
شرط قبولی در سطوح نوجوانان کسب ۷۰ درصد از نمره دوره است.

 

سطوح کودکان؛

شرایط پذیرش:

این دوره برای گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال ارائه میشود. لازم است فراگیران در صورت داشتن زمینه قبلی آموزشی، در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و از سطح مورد نیاز به ادامه آموزش بپردازند. فراگیران بعد از گذراندن سطح سوم وارد سطوح دوره آموزشی نوجوانان می شوند.

ساختار آموزشی:

طول دوره شامل ۱۲۰ ساعت آموزشی است که طی ۳ ترم ۱۰ هفته ای برگزار می گردد.

کتاب آموزشی:

آموزش زبان انگلیسی کودکان بر اساس مجموعه کتب آموزشی Phonics که دو عنوان کتاب است ارائه می شود.


( ۲ )

نظر شما :

کریمی ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۲
سلام ببخشید با گذراندن این دوره میتوانیم مربی زبان در اموزشگاه زبان شویم یا خیر؟؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱

سلام. شما برای اینکه مربی زبان شوید، باید دوره‌های زبان را به صورت کامل شرکت کنید و نهایتاً در دوره آموزش روش تدریس ttc شرکت نمائید . در صورت داشتن مدرک ttc در آموزشگاه‌های خصوصی مراجعه و درخواست تدریس دهید.