نشست بررسی زمینه های همکاری مشترک با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد برگزار شد.

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۸ کد : ۶۳۴ آخرین اخبار دیدارها
تعداد بازدید:۱۰۰۹
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد؛ جلسه هماهنگی و بررسی زمینه های همکاری با حضور رئیس و مسئولین سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در جهاد دانشگاهی برگزار شد.
نشست بررسی زمینه های همکاری مشترک با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد برگزار شد.

دکتر افروزیان معاون آموزشی سازمان در این جلسه که در محل معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به توانمندی های جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی، علمی، تخصصی و تجاری سازی و اشتغال، آموزش رانندگان ناوگان های مسافربری شهری و همچنین آموزش های شهروندی در زمینه استفاده از حمل و نقل عمومی را پیشنهاد و اعلام آمادگی کرد.

وی اظهار کرد: در سال های اخیر اهمیت حمل و نقل عمومی بیشتر شده است و گرایش مردم به دلیل شرایط اقتصادی کشور به استفاده از وسایط نقلیه عمومی افزایش پیدا کرده است. آموزش شهروندان در نحوه استفاده از حمل و نقل عمومی، افزایش آگاهی مردم در برخوردها و رفتارهای پسندیده اجتماعی، احترام گذاشتن به دیگران و همچنین آموزش عمومی و تخصصی رانندگان و آشنایی آنان با زبان های خارجی را در ارائه خدمات به مسافرین خارجی را از محورهای اصلی همکاری های فی مابین دانست.

دکتر محمدرضا شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد ضمن تشریح فعالیت های سازمان حمل و نقل و دوره های آموزشی برگزار شده ویژه رانندگان از برگزاری آموزش های شهروندی و آموزش های عمومی رانندگان استقبال کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد تاکید کرد: با توجه به جهانی شدن شهر یزد، آموزش زبان های خارجی برای رانندگان مسیرهای ورودی شهر، ترمینال های مسافربری و فرودگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: برنامه جامع آموزش شهروندی در زمینه استفاده از حمل و نقل عمومی با همکاری جهاددانشگاهی تدوین و اجرا خواهد شد.

در این جلسه به آموزش های کوتاه مدت ارائه شده در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی اشاره شد و مقرر گردید به اعضای خانواده کارکنان و رانندگان ناوگان های مسافربری و سرویس های مدارس با ارائه معرفی نامه از طرف سازمان حمل و نقل شهرداری یزد، ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف شهریه اختصاص یابد.


نظر شما :