برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و دوره های مجازی

۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸ کد : ۷۶۹ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۷۴۴
دکتر افروزیان معاون آموزشی سازمان با اشاره به شروع ثبت نام دوره های آموزشی ترم بهار ۹۹ و برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین عنوان کرد: آموزش تعطیل نشده است و امکان برگزاری کلاس های آنلاین (چهره به چهره) برای فراگیران و همچنین دوره های آموزش مجازی برای علاقمندان فراهم شده است.
برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و دوره های مجازی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، دکتر افروزیان معاون آموزشی سازمان با اشاره به شروع ثبت نام دوره های آموزشی ترم بهار ۹۹ و برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین عنوان کرد: آموزش تعطیل نشده است و امکان برگزاری کلاس های آنلاین برای فراگیران و همچنین دوره های مجازی برای علاقمندان فراهم شده است.

وی افزود: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد به پشتوانه چند دهه تجربه موفق آموزشی و در راستای تعهد و وظیفه خود در امر آموزش و با توجه به شرایط کنونی جامعه و ضرورت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس و مراکزآموزش با شعار " سالم در خانه یادبگیریم" و " آموزش تعطیل نیست" و " تحول و نوآوری در آموزش" با دارا بودن زیر ساخت‌های مناسب و مدرسان حرفه‌ای و با تجربه، حیطه آموزش‌های مجازی و آنلاین خود را در سطح جامعه گسترش داده است و علاوه بر تحت پوشش قرار دادن تمامی فراگیران مراکز آموزشی خود، نسبت به ارائه این خدمات به تمامی اقشار جامعه اقدام نموده است.

دکتر افروزیان گفت: آموزش‌های تخصصی و مهارتی و آموزش‌های عمومی به صورت آنلاین و همچنین تولیدات و محتواهای آموزشی به صورت مجازی به مخاطبین ارائه می‌گردد. جهاددانشگاهی با ارائه تخفیف ویژه ۲۰ تا ۳۵ درصدی، شهریه دوره‌های آموزشی و ارسال رایگان منابع درسی کلاس‌های آنلاین خود برای ثبت نام کنندگان سعی در تداوم آموزش‌های مورد نیاز شهروندان در زمان اجرای طرح " فاصله‌گذاری اجتماعی" و کمک به پویش # با یاری خداوند کرونا را شکست می دهیم# نموده است.

متقاضیان جهت بهره‌مندی و ثبت نام در کلاس‌های آموزشی جهاددانشگاهی ضمن تماس با مراکز هفتگانه این نهاد می‌توانند از طریق وب سایت سازمان به نشانی jdyazd.ac.ir وکانال‌های فضای مجازی به آدرس @jdyazd_edu نسبت به کسب اطلاعات لازم اقدام نمایند.

کلید واژه ها: ترم بهار کلاس های آنلاین کلاس های مجازی


( ۲ )

نظر شما :

مصطفی آرتا ۰۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۵
راهنمایی در خصوص ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را خواستارم...
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷

باسلام؛

به سایت دانشگاه علم و هنر sau.ac.ir مراجعه و یا با دانشگاه تماس بگیرید