دوره های جدید - آرشیو

آموزش  ۳D MAX

آموزش ۳D MAX

نرم افزار گرافیکی ۳D MAX برای شـــبیه ســـازی احجام و متحرک ســـازی آنها مورد اســـتفاده قرار میگیرد. شـبیه سـازی یک حجم یا موضـوع ، شـامل ایجاد هندسـی آن در کامپیوتر و تعیین جنسـیت یا Material برای آن است. نرمافزار ۳D MAX امکانات وسیعی برای تعریف منابع نوری برای نورپردازی در خود دارد و دوربینهـای مجـازی آن امکـانـاتی مشـــابـه یـک دوربین واقعی در اختیار کاربر قرار میدهند. متحرک سازی تصاویر با کیفیتی قابل توجه وظیفه انتهایی این نرم افزار است.

ادامه مطلب
آموزش  + Network

آموزش + Network

مهارت +Network را می توان تقریبا پیش نیاز تمامی دوره های مربوط به دوره (CompTIA Network Plus) دانست و بیشتر علاقه مندان ورود به حوزه شبکه باید در این دوره آموزشی Microsoft و دوره های Cisco های به گونه ای انجام شده است که بتواند مشتاقان به کار در حوزه شبکه را +Network شرکت کنند.

ادامه مطلب
مهارت های فرزند پروری

مهارت های فرزند پروری

با توجه به اینکه اکثر والدین راهنمایی‌هایی برای فرزندپروری می‌خواهند این دوره به والدین و خانواده‌ها کمک می‌کند تا راه پرفراز و نشیب پرورش فرزند خود را به گونه‌ای تغییر دهند که هم خود احساس رضایت و کفایت بیشتری داشته باشند و هم فرزندان آنها با احساس شادی و لذت به حد نهایی رشد و شکوفایی برسند.

ادامه مطلب