آرشیو اخبار

نرم افزار حسابداری نوسا

نرم افزار حسابداری نوسا

نرم‌افزار حسابداری به عنوان قلب تپنده فرآیند مالی هر مجموعه، نیازمند ساختاری مستحکم و در عین حال منعطف، به منظور سازگاری با هر نوع ساختار مالی می‌باشد.

ادامه مطلب
حسابداری حرفـه ای

حسابداری حرفـه ای

حسابداری یک سیستم است که در آن فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارشهای مالی و صورتهای حسابداری در شکل ها و مدلهای خاص انجام می گیرد. تا افراد ذی نفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون سازمانی مثل بانک ها، مجتمع عمومی سازمان مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند.

ادامه مطلب
کاربرد درمانی گیاهان دارویی

کاربرد درمانی گیاهان دارویی

اکثر گیاهان دارویی دارای خواص و ویژگی هایی هستنتد که از آن ها می توان در مصارف پزشکی استفاده نمود. اکثر اجزای این گیاهان مانند ریشه و برگ و ساقه و ... دارای خواص دارویی می باشد. گیاهان دارویی برای بیشتر بیماری ها مفید هستند و راه حل درمان آن ها هستند.در ایران تا به امروز ۸۰۰۰ گونه گیاه دارویی کشف شده است.علاوه بر این بعضی از گیاهان با ترکیب با یکدیگر خواص دارویی پیدا می کنند

ادامه مطلب
طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

آموزش دکوراسیون داخلی از رشته ها و حرفه های جذاب است خصوصا برای آندسته از افرادی که از تبدیل فضای خام به فضای زیبا لذت می برند .

ادامه مطلب
آموزش طراحی لباس

آموزش طراحی لباس

مد و طراحی لباس یکی از صنایع مهم و پربازده در جهان امروز به‌شمار می‌رود و طراحان این حوزه با استفاده از طرح و رنگ روی پارچه‌های مختلف سعی در ارائه طرح‌های خاص و نو دارند تا طیف وسیعی از سلایق مختلف را به خرید محصول خود ترغیب کنند.

ادامه مطلب
تربیت مربی هنر کودک

تربیت مربی هنر کودک

کودک بالقوه خلاق و آفریننده است. او از محیط می‌گیرد، با مجموعه توانایی‌ها، وتجربه‌های قبلی خود درهم می‌آمیزد و بروز آن چیزی است، خاص خودش. این کودک به تمام عرصه‌های هنر که در اطراف اوست، ارتباط پیدا می‌کند. از آن جا که وسیله اثرپذیر و اثرگذار برای ترسیم در کنار اکثریت قریب به اتفاق کودکان قرار دارد، فرصت بیشتری برای بررسی ویژگی‌های ترسیمی کودکان به‌وجود آمده است.

ادامه مطلب
نرم‌افزار Solid Works

نرم‌افزار Solid Works

نرم‌افزارهای مدل‌ساز کلیه فرایندهای CAE-CAM-CAD را در سطح دنیا برعهده‌گرفته‌اند، این نرم‌افزار یک برنامه CAD-CAM درزمینه طراحی و مدل‌سازی و نقشه‌کشی و تهیه کدینگ ماشین‌های CNC,NC است. عمده‌ترین کارایی این نرم‌افزار در زمینه ساخت قطعات، طراحی محیط‌های چیدمانی و ایجاد فضاهای مجازی برای پروسه‌های ساخت است.

ادامه مطلب
آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه

زبان فرانسه با گذشته ای غنی و برجسته در زمینه های ادبی و فرهنگی از دیرباز مورد توجه دانش پژوهان و محققان بوده است. در دهه های اخیر گستردگی مراکز دانشگاهی در کشور فرانسه، خیل عظیمی از جوانان کشورمان را به سوی خود کشانده و هم اکنون بسیاری از دانشجویان کشورمان در این مراکز به کسب علوم مختلف مشغول هستند. از طرفی، بسیاری از منابع اصلی علوم، به زبان فرانسه نگاشته شده است که استفاده از آنها چه در سطح کلان و چه در سطح خرد، مستلزم دانستن این زبان است.

ادامه مطلب
آموزش زبان آلمانـی

آموزش زبان آلمانـی

گسترش ارتباطات در جهان، توسعه و پیشرفت علوم مختلف و ورود شبکه جهانی اینترنت به کلیه عرصه های اطلاعاتی و ارتباطی فراگیری زبانهای خارجی را امری اجتناب ناپذیر ساخته است. روند رو به رشد علوم مختلف و به تبع آن توسعه تکنولوژی و صنعت و نیاز دانشجویان بالاخص دانشجویان گروههای فنی به استفاده از منابع و مراجع و گذراندن دوره های تخصصی در کشورهای آلمانی زبان و بالاخره علاقه مندی شخصی فراگیران به آموختن زبان آلمانی حاکی از ضرورت برگزاری این دوره آموزشی است.

ادامه مطلب
آموزش مهارت های کامپیوتـر

آموزش مهارت های کامپیوتـر

دوره آموزشی مهارت های هفت گانه ICDL یک دوره مقدماتی و در عین حال کامل و جامع برای آموزش اصول و مبانی کار با کامپیوتر است. داشتن گواهینامه مهارت های هفتگانه (ICDL) برای استخدام کارمندان بخش های دولتی و خصوصی ضروری است.

ادامه مطلب