آرشیو اخبار

آموزش ۱۱۳۵ سرباز در مرحله سوم طرح "سرباز ماهر" توسط سازمان جهاددانشگاهی یزد

آموزش ۱۱۳۵ سرباز در مرحله سوم طرح "سرباز ماهر" توسط سازمان جهاددانشگاهی یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، دکتر افروزیان معاون آموزشی سازمان با اشاره به همکاری های آموزشی جهاددانشگاهی با اداره کل ورزش و جوانان استان یزد عنوان کرد: در سه ماه اردیبهشت، خرداد و تیر ماه سال جاری تعداد ۱۱۳۵ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مرحله سوم طرح «سرباز ماهر» توسط مرکز آموزش های تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی یزد تحت آموزش قرار گرفت.

ادامه مطلب
اولین دوره آموزشی MBA ویژه مدیران صنعت فولاد برگزار می شود

اولین دوره آموزشی MBA ویژه مدیران صنعت فولاد برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، دکتر افروزیان معاون آموزشی سازمان با اشاره به آغاز فعالیت آکادمی کسب و کار در استان یزد، از برگزاری اولین دوره آموزشی MBA ویژه مدیران صنعت فولاد خبر داد.

ادامه مطلب
MBA  گرایش صنعت فولاد

MBA گرایش صنعت فولاد

MBA مخفف عبارت (Master of Business Administration) است که گستره فراوانی از حوزه‌های عملیاتی تا حوزه‌های تجاری را در برمی‌گیرد. تسلط بر ابزارهای مدیریت کسب و کار، می‌تواند نقطه تمایزی برای یک مدیریت موفق باشد. به جرات می‌توان گفت، تصمیم گیری برای گذراندن دوره MBA یک گام بزرگ برای مدیران موفق است. شما با آخرین روند کسب و کار خود آشنا خواهید شد و جدیدترین ابزارها و تکنیک‌های مدیریت را به کار خواهید گرفت و در یک فعالیت تیمی در چالشی همیشگی برای بهبود و ارتقا کسب و کار خود قرار خواهید گرفت. هدف از این دوره ارتقاء دانش و مهارت های تحلیلی و کاربردی مدیران، کارشناسان ارشد و مشاوران ارشد فعال در صنعت فولاد کشور با تکیه بر اصول کاربردی می‌باشد که از طریق فراهم آوردن امکان آشنایی سریع با دانش و مهارت های اساسی مدیریت و مباحث جاری در مدیریت صنعت فولاد توسط خبرگان صنعت فولاد و سازمان جهاد دانشگاهی، بطور مشترک تدریس خواهد شد.

ادامه مطلب